Wednesday, June 6, 2012

SF-36 18/5/2012

Uitslag SF-36

1.Hou zou  u over het algemeen uw gezondheid noemen?
Matig

2.Hoe beoordeelt u nu uw gezondheid over het algemeen, vergeleken met een jaar geleden?
Wat slechter dan een jaar geleden

3.Forse inspanningen: Ja ernstig beperkt
Matige inspanningen: Ja ernstig beperkt
Boodschappen tillen: Ja een beetje beperkt
Een paar trappen oplopen: Ja ernstig beperkt
één trap oplopen: Ja, een beetje beperkt
Bukken, knielen of hurken: Ja een beetje beperkt
Meer dan 1 km lopen: Ja, ernstig beperkt
Een paar honderd meter lopen: Ja, ernstig beperkt
Ongeveer honderd meter lopen: Ja, ernstig beperkt
Uzelf wassen of aankleden, Nee, helemaal niet beperkt

4.over de afgelopen 4 weken van lichamelijke gezondheid
Minder tijd: Nee
Minder bereikt: Ja
Soort werk: Ja
Moeite: Ja

5.Over de afgelopen 4 weken van emotionele problemen
Minder tijd: Nee
Minder bereikt: Ja
Zorgvuldig: Nee

6. Enigzinds
7. Nogal
8.Nogal

9. Voelde u zich levenslustig: Meestal
Was u zenuwachtig: Soms
Zat u zo in de put dat niets u kon opvrolijken: Zelden
Voelde u zich rustig tevreden: Meestal
Had u veel energie: Vaak
Voelde u zich somber en neerslachtig: Zelden
Voelde u zich uitgeput: Soms
Was u een gelukkige mens: Meestal
Voelde u zich moe: Vaak

10. Meestal
11. Ik lijk wat gemakkelijker ziek te worden: Grotendeels onjuist
Ik ben even gezond als andere mensen: Volkomen onjust
Ik verwacht dat mijn gezondheid achteruit zal gaan: Weet ik niet
Mijn gezondheid is uitstekend: Volkomen onjuist



No comments:

Post a Comment